Kwaliteit & Privacy

Bij Actief in Werk vinden wij kwaliteit een vanzelfsprekendheid en wij besteden derhalve doorlopend aandacht aan het verbeteren van onze dienstverlening. De kwaliteit van onze dienstverlening wordt bepaald door de tevredenheid van onze cliënten, opdrachtgevers en partners waarmee wij samenwerken.

Actief in Werk is al geruime tijd in het bezit van het onafhankelijke Blik op Werk keurmerk (www.blikopwerk.nl). Dit keurmerk staat borg voor de kwaliteit, tevredenheid en professionaliteit van de organisaties die zijn aangesloten bij het keurmerk. Het keurmerk garandeert dat je samenwerkt met een betrouwbaar bedrijf dat aantoonbare resultaten boekt.

Jaarlijks wordt in het kader van het Blik op Werk keurmerk de tevredenheid van onze cliënten en opdrachtgevers anoniem onderzocht door het externe onderzoeksbureau Panteia. ‚ÄčIn de meetperiode 2017/2018 leverde dit de volgende resultaten op:
Cliënten waardeerden de dienstverlening van Actief in Werk met een 8,3.
Opdrachtgevers waardeerden de dienstverlening van Actief in Werk met een 8,8.

Privacyreglement

Bij Actief in Werk gaan wij veelal om met persoonlijke gegevens die privacygevoelig zijn. Het is daarbij goed om te weten dat deze gegevens nooit met anderen gedeeld worden en de informatie die je met ons deelt gebeurd op basis van vertrouwelijkheid.

Actief in Werk heeft een Privacyreglement opgesteld waarin uitgebreid wordt beschreven op welke wijze wij omgaan met persoonlijke en vertrouwelijke informatie. Tevens zijn wij geregistreerd bij het College Bescherming Persoonsgegevens (Autoriteit Persoonsgegevens) onder meldingsnummer: m1444468.

Voor de bezoekers van de website van Actief in Werk is er een privacy- en cookiestatement opgesteld zodat u weet hoe wij omgaan met uw gegevens als u onze website bezoekt.

Klachtenreglement

Het verlenen van diensten is mensenwerk waarbij er altijd iets mis kan gaan. In dat geval nodigen wij jou uit om de klacht kenbaar te maken. Wij luisteren zorgvuldig naar jouw klacht en zoeken samen met jou naar een passende oplossing. De klacht kun je het beste eerst bespreken met de betrokken persoon. Wellicht kan die persoon direct met een oplossing komen of een misverstand rechtzetten. Heb je deze stap al ondernomen of heb je moeite met het bespreken van de klacht met de betrokken persoon? In dat geval verwijzen wij jou dan naar ons klachtenreglement welke is opgesteld om een zorgvuldige behandeling van klachten te waarborgen.

Tip, suggestie of een compliment?

Heb je een tip, suggestie of een compliment over onze dienstverlening en wil je die met ons delen? 
Wij horen het graag!

Tip, suggestie of compliment over Actief in Werk