Klanttevredenheidsonderzoek UWV-cliënten

22-03-2020

Klanttevredenheidsonderzoek UWV

In opdracht van UWV wordt jaarlijks een klanttevredenheidsonderzoek (KTO) uitgevoerd onder cliënten die een re-integratietraject vanuit UWV (Werkfit maken traject en/of Naar werk traject) hebben gevolgd bij Actief in Werk. Dit onderzoek wordt uitgevoerd door het onafhankelijk onderzoeksbureau Panteia.
Het onderzoek (over de meetperiode 1-4-2018 t/m 31-12-2019) levert de volgende resultaten op: cliënten die een Werkfit maken traject hebben afgerond waardeerden de dienstverlening van Actief in Werk met een 8,2. Cliënten die een Naar werk traject hebben afgerond waardeerden de dienstverlening van Actief in Werk met een 8,5

Blik op Werk Keurmerk

Actief in Werk vindt kwaliteit een vanzelfsprekendheid. Daarom zijn wij al geruime tijd in het bezit van het onafhankelijke Blik op Werk keurmerk. Dit keurmerk staat borg voor de kwaliteit, tevredenheid en professionaliteit van de organisaties die zijn aangesloten bij het keurmerk. Het keurmerk garandeert dat je samenwerkt met een betrouwbaar bedrijf dat aantoonbare resultaten boekt. Actief in Werk is in het bezit van het hoogste aantal behaalbare sterren (vier).

Klant- en opdrachtgeverstevredenheid

Jaarlijks wordt in het kader van het Blik op Werk keurmerk tevens de tevredenheid van alle cliënten en opdrachtgevers van Actief in Werk onderzocht. Dit onderzoek wordt uitgevoerd door het onafhankelijk onderzoeksbureau Panteia. Het onderzoek over de meetperiode 2019/2020 levert de volgende resultaten op:

Cliënten waardeerden de dienstverlening van Actief in Werk met een 8,4.
Het landelijke gemiddelde lag voor cliënten in deze meetperiode op 7,9.
Opdrachtgevers waardeerden de dienstverlening van Actief in Werk met een 8,6.
Het landelijke gemiddelde lag voor opdrachtgevers in deze meetperiode op 7,8.


Vanzelfsprekend zijn de medewerkers van Actief in Werk trots op het behaalde resultaat dat we samen hebben kunnen realiseren met onze cliënten, opdrachtgevers en partners waarmee wij samen werken.
Ook voor de meetperiode 2020/2021 streven wij naar een optimaal en succesvol resultaat.

Tip, suggestie of een compliment?

Heb je een tip, suggestie of een compliment over onze dienstverlening en wil je die met ons delen? 
Wij horen het graag!

Tip, suggestie of compliment

     

Bezoekers van deze pagina bezochten ook:

Tevredenheidsonderzoek 2018/2019

Tevredenheidsonderzoek 2017/2018