Tevredenheidsonderzoek 2018/2019

26-06-2019

Cliënt- en klanttevredenheidsonderzoek 2018/2019

Kwaliteit is voor Actief in Werk een vanzelfsprekendheid en daarom zijn wij al geruime tijd in het bezit van het onafhankelijke Blik op Werk keurmerk (www.blikopwerk.nl). Dit keurmerk staat borg voor de kwaliteit, tevredenheid en professionaliteit van de organisaties die zijn aangesloten bij het keurmerk. Het keurmerk garandeert dat je samenwerkt met een betrouwbaar bedrijf dat aantoonbare resultaten boekt. Jaarlijks wordt in het kader van het Blik op Werk keurmerk de tevredenheid van onze cliënten en opdrachtgevers onderzocht.

In de meetperiode 2018/2019 heeft onderzoeksbureau Panteia in opdracht van Blik op Werk de tevredenheid bij de cliënten en opdrachtgevers van Actief in Werk anoniem onderzocht.

Resultaten Tevredenheidsonderzoek 2018/2019

Cliënten waardeerden de dienstverlening van Actief in Werk met een 8,3 (2017/2018: 8,3).
Het landelijke gemiddelde lag voor cliënten in deze meetperiode op 7,9.

Opdrachtgevers waardeerden de dienstverlening van Actief in Werk met een 8,8 (2017/2018: 8,8).
Het landelijke gemiddelde lag voor opdrachtgevers in deze meetperiode op 7,7.

Actief in Werk heeft daarbij het hoogste aantal behaalbare sterren (vier) behaald.

De tevredenheid van cliënten die een re-integratietraject vanuit UWV hebben gevolgd is ook in kaart gebracht. Cliënten die een Werkfit maken traject hebben afgerond waardeerden de dienstverlening van Actief in Werk met een 8,2. Cliënten die een Naar werk traject hebben afgerond waardeerden de dienstverlening van Actief in Werk met een 8,6

Het volledige rapport van het Tevredenheidsonderzoek van 2018/2019 (en voorgaande jaren) vind je terug op de website van Blik op Werk. Onderstaand tref je enkele resultaten aan uit het Tevredenheidsonderzoek.
 


Vanzelfsprekend zijn de medewerkers van Actief in Werk trots op het behaalde resultaat dat we samen hebben kunnen realiseren met onze cliënten, opdrachtgevers en partners waarmee wij samen werken.
Ook voor de meetperiode 2019/2020 streven wij naar een optimaal en succesvol resultaat.

Tip, suggestie of een compliment?

Heb je een tip, suggestie of een compliment over onze dienstverlening en wil je die met ons delen? 
Wij horen het graag!

Tip, suggestie of compliment

     

Bezoekers van deze pagina bezochten ook:

Tevredenheidsonderzoek 2017/2018

Tevredenheidsonderzoek 2016/2017