Tevredenheidsonderzoek 2020/2021

04-05-2021

Cliƫnt- en klanttevredenheidsonderzoek 2020/2021

Kwaliteit is voor Actief in Werk een vanzelfsprekendheid en daarom zijn wij al geruime tijd in het bezit van het onafhankelijke Blik op Werk keurmerk (www.blikopwerk.nl). Dit keurmerk staat borg voor de kwaliteit, tevredenheid en professionaliteit van de organisaties die zijn aangesloten bij het keurmerk. Het keurmerk garandeert dat je samenwerkt met een betrouwbaar bedrijf dat aantoonbare resultaten boekt. Jaarlijks wordt in het kader van het Blik op Werk keurmerk de tevredenheid van onze cliënten en opdrachtgevers onderzocht.

Over 2020/2021 (meetperiode 15-03-2020 t/m 15-03-2021) heeft onderzoeksbureau Panteia in opdracht van Blik op Werk de tevredenheid van de cliënten en opdrachtgevers van Actief in Werk anoniem onderzocht.

Resultaten Tevredenheidsonderzoek 2020/2021

Cliënten waardeerden de dienstverlening van Actief in Werk met een 8,4.
Het landelijke gemiddelde lag voor cliënten in deze meetperiode op 7,9.

Opdrachtgevers waardeerden de dienstverlening van Actief in Werk met een 8,3.
Het landelijke gemiddelde lag voor opdrachtgevers in deze meetperiode op 7,8.

Actief in Werk heeft het hoogste aantal behaalbare sterren (vier) behaald.

De tevredenheid van cliënten die een re-integratietraject vanuit UWV hebben gevolgd in 2020 (meetperiode 01-01-2020 t/m 31-12-2020) is ook in kaart gebracht. Cliënten die een Werkfit maken traject hebben afgerond waardeerden de dienstverlening van Actief in Werk met een 8,4. Cliënten die een Naar werk traject hebben afgerond waardeerden de dienstverlening van Actief in Werk met een 8,9

Het volledige rapport van het Tevredenheidsonderzoek van 2020/2021 (en voorgaande jaren) vind je terug op de website van Blik op Werk. Onderstaand tref je enkele resultaten aan uit het Tevredenheidsonderzoek.
 


Vanzelfsprekend zijn de medewerkers van Actief in Werk trots op het behaalde resultaat dat we samen hebben kunnen realiseren met onze cliënten, opdrachtgevers en partners waarmee wij samen werken.
Ook voor de meetperiode 2021/2022 streven wij naar een optimaal en succesvol resultaat.

Tip, suggestie of een compliment?

Heb je een tip, suggestie of een compliment over onze dienstverlening en wil je die met ons delen? 
Wij horen het graag!

Tip, suggestie of compliment

     

Bezoekers van deze pagina bezochten ook:

Tevredenheidsonderzoek 2019/2020

Tevredenheidsonderzoek 2018/2019

Tevredenheidsonderzoek 2017/2018